Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Οδηγίες προς εαυτόν. Εν αρχή ήν ο λόγος.

Εν αρχή ήν ο λόγος. 
Γιαυτό φαίνεται πολλοί  γράφουν,σχολιάζουν ,κριτικάρουν,προτείνουν,διαφωνούν,συμφωνούν.
Ειναι και ο Λόγος χρήσιμος..
Ομως μένεις στα λόγια.Σωστά και ωραία αλλά πάντως λόγια.
Αν μπορείς όμως κάνε κατι κι εσύ.
Τα λόγια σου να είναι σαν το προσχέδιο του ζωγράφου , ή του αρχιτέκτονα.Τα λόγια σου να είναι το προσχέδιο της πράξης, της δημιουργίας.
Και μη ξεχνάς .Εν αρχή ήν ο λόγος. Αλλά μετά ακολούθησε η Δημιουργία.
Παρά τις ατέλειες της.Ούτε ο Θεός  αρκέσθηκε στο Λόγο και στά λόγια.
Κανε κάτι και σύ.